Tijdens de bijeenkomst werd eerst een korte terugblik gegeven op het proces tot nu toe. Daarna werd een korte samenvatting gegeven over het project aan de hand van het stedenbouwkundig plan, de routes, de groene verbindingen en de waterberging. Vervolgens werd de input uit de eerste sessie nog even kort samengevat. Daarna werd ingezoomd op de 3 varianten die tijdens de 2de bijeenkomst zijn getoond. Op elke variant is tijdens de 2de bijeenkomst input opgehaald. TLU Landschapsarchitecten heeft al deze punten meegenomen en vertaald in 1 schetsontwerp.
Toelichting op verkeerssituatie
Na de uitleg van het schetsontwerp gaf Theo van den Hurk, adviseur mobiliteit, een toelichting op de mogelijkheden om wat te doen aan de verkeerssituatie op de Asserweg. Ook liet hij een andere variant zien van de aansluiting van de parkeerplaats op de rotonde aan de Biltse Rading. Naar aanleiding van zijn uitleg is er veel feedback opgehaald waar nog naar gekeken zal worden bij de verdere uitwerking.
Vervolg
De feedback van de afgelopen sessie betrekken we bij een voorlopig laatste versie. Daarna wordt er naar verwachting een inloopavond in april georganiseerd waarbij alle omwonenden hun input kunnen meegeven.
De presentatie met de variant en het verslag kunt u hieronder terugvinden.